SUPER SPRINT 05.04.2025 – 2 runda cyklu 3 imprez „Mistrz Kierownicy 2025” – sobota w godzinach od 7.00 do około 17.00.
Impreza adresowana jest do kierowców amatorów, w tym uczniów szkół średnich, studentów, osób dorosłych oraz sympatyków sportów samochodowych, stanowiących publiczność – widownię.
W imprezie może wziąć udział około 45 – 50 uczestników – UWAGA DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ.
Impreza odbywać się będzie w oparciu o opracowany przez nas
Impreza odbywać się będzie w oparciu o opracowany przez nas
Regulamin Szczegółowy: https://automobilklub.radom.pl/…/2025.04.05.-RU-Super…
Udział w imprezie – płatny – 100 zł – wpisowe prosimy przesyłać na nr konta 95 1240 5703 1111 0010 2125 6160 – tytuł przelewu – Super Sprint 05.04.2025 + imię i nazwisko – PROSIMY O WPŁATY PO WYPEŁNIENIU FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO. Zgłoszenie zostanie przyjęte tylko w przypadku, gdy towarzyszyć mu będzie pokwitowanie wpłaty pełnej kwoty wpisowego.
Podczas imprezy uczestnicy będą mieli do przejechania 3 określone próby sprawnościowe
Podczas imprezy uczestnicy będą mieli do przejechania 3 określone próby sprawnościowe
Zgłoszenia odbywają się drogą elektroniczną. Alternatywnie będzie istniała możliwość zgłoszenia się w dniu imprezy (05.04.2025) w biurze zawodów w godzinach 08:30 – 08:45, jeżeli zostaną wolne miejsca oraz Dyrektor Imprezy wyrazi zgodę.
Link do zgłoszeń: https://forms.gle/M41wFqsNPR8B3vNw9
Regulamin ramowy Cyklu – Mistrz Kierownicy 2025
https://automobilklub.radom.pl/…/regulamin-ramowy-cyklu…
https://automobilklub.radom.pl/…/regulamin-ramowy-cyklu…
Harmonogram czasowy zawarty będzie w Regulaminie Szczegółowym i może być uzupełniany – korygowany komunikatami władz imprezy w trakcie jej trwania.
Uczestnicy w dniu imprezy, przed rozpoczęciem przejazdów, zgłaszają się do Biura Imprezy, gdzie sprawdzane są ich dokumenty – prawo jazdy, dowód osobisty, dowód rejestracyjny pojazdu, polisa ubezpieczeniowa OC i NNW (zalecana). Następnie uczestnicy otrzymują numery startowe i komplet dokumentacji, w tym trasy prób i zasady ich pokonania. Kolejno uczestnicy przechodzą badanie kontrolne pojazdu, na którym wezmą udział w imprezie.
W przypadku braku jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących dokumentów, jak i samochodu zostają wciągnięci na listę startową. Następnie odbywa się odprawa z uczestnikami oraz przejazdy zapoznawcze, a po nich przejazdy wg wyznaczonych prób. Punktacja zawodników jest zgodna z zapisami Regulaminu Szczegółowego. Pomiar czasu prowadzony jest przez sędziów posiadających licencję sędziego sportu samochodowego Polskiego Związku Motorowego.
Zawodnicy – uczestnicy będą podzieleni na 7 klas: klasa 1, klasa 2, klasa 3, klasa 4, klasa 5, klasa 6.
Uczestnicy w dniu imprezy, przed rozpoczęciem przejazdów, zgłaszają się do Biura Imprezy, gdzie sprawdzane są ich dokumenty – prawo jazdy, dowód osobisty, dowód rejestracyjny pojazdu, polisa ubezpieczeniowa OC i NNW (zalecana). Następnie uczestnicy otrzymują numery startowe i komplet dokumentacji, w tym trasy prób i zasady ich pokonania. Kolejno uczestnicy przechodzą badanie kontrolne pojazdu, na którym wezmą udział w imprezie.
W przypadku braku jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących dokumentów, jak i samochodu zostają wciągnięci na listę startową. Następnie odbywa się odprawa z uczestnikami oraz przejazdy zapoznawcze, a po nich przejazdy wg wyznaczonych prób. Punktacja zawodników jest zgodna z zapisami Regulaminu Szczegółowego. Pomiar czasu prowadzony jest przez sędziów posiadających licencję sędziego sportu samochodowego Polskiego Związku Motorowego.
Zawodnicy – uczestnicy będą podzieleni na 7 klas: klasa 1, klasa 2, klasa 3, klasa 4, klasa 5, klasa 6.
HARMONOGRAM:
– Odbiór administracyjny 05.04.2025 godz. 07:00 do 08:30
– Badanie kontrolne BK 05.04.2025 godz. 07:00 do 09:00
– Publikacja listy startowej 05.04.2025 godz. 09:05
– Odprawa uczestników 05.04.2025 godz. 09:10
– Przejazdy zapoznawcze 05.04.2025 godz. 09:30
– Start 05.04.2025 godz. 09:45
– Opublikowanie klasyfikacji prowizorycznej 05.04.2025 15 minut po ukończeniu ostatniej próby przez ostatniego uczestnika
– Rozdanie nagród 05.04.2025 około 30 minut po publikacji klasyfikacji prowizorycznej
– Odbiór administracyjny 05.04.2025 godz. 07:00 do 08:30
– Badanie kontrolne BK 05.04.2025 godz. 07:00 do 09:00
– Publikacja listy startowej 05.04.2025 godz. 09:05
– Odprawa uczestników 05.04.2025 godz. 09:10
– Przejazdy zapoznawcze 05.04.2025 godz. 09:30
– Start 05.04.2025 godz. 09:45
– Opublikowanie klasyfikacji prowizorycznej 05.04.2025 15 minut po ukończeniu ostatniej próby przez ostatniego uczestnika
– Rozdanie nagród 05.04.2025 około 30 minut po publikacji klasyfikacji prowizorycznej
Partnerzy i sponsorzy:
Auto Partner
Picuś Glancuś Spa & Car Detailing
Kocham Skakać Radom
Kratki.pl
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Radomiu
Zapraszamy
Auto Partner
Picuś Glancuś Spa & Car Detailing
Kocham Skakać Radom
Kratki.pl
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Radomiu
Zapraszamy